16.01.2016, 11:22

Viikko on vierähtänyt joutuisaan. Työn alla on ollut pihajutun kirjoittamista, uuden jutun sopimista, arboristin haastattelua ja satoja, satoja ruokakuvia... Silmieni ohi on nimittäin vilahdellut toinen toistaan herkullisempia kuvia ruuista. Luonnollisesti mukana on ollut myös niitä epäonnistuneita räpsäyksiä.

Tapasimme Eskelisen Kirstin kanssa syyskaudella useita kertoja ottaen marja- ja sieniruokakuvia ensi kesän Iltalehden teemanumeroon. Samalla otimme kuvia myös Kirstin tekeillä olevaan hedelmäkirjaan. Tällä viikolla olemme käyneet lopunkin kuvasadon läpi. Olemme liikkeellä hyvissä ajoin - kiittelemme siitä varmasti vielä itseämme kevään kiireissä.

Viikolla ilmestyi vuoden ensimmäinen Journalisti. Lehden ilme oli valoisampi ja sisältö myönteisempi kuin aikoihin. Hyvä niin, sillä eivät asiat pelkällä synkistelyllä parane.

Iltalukemisena jatkuu toimittaja ja tietokirjailija Maarit Tyrkön Tyttö ja nauhuri. Ajateltavaa tarjoaa sekin julkaisu.


Ei viestejä
(*) Vaaditut kentät
16.01.2016, 11:22

Viikko on vierähtänyt joutuisaan. Työn alla on ollut pihajutun kirjoittamista, uuden jutun sopimista, arboristin haastattelua ja satoja, satoja ruokakuvia... Silmieni ohi on nimittäin vilahdellut toinen toistaan herkullisempia kuvia ruuista. Luonnollisesti mukana on ollut myös niitä epäonnistuneita räpsäyksiä.

Tapasimme Eskelisen Kirstin kanssa syyskaudella useita kertoja ottaen marja- ja sieniruokakuvia ensi kesän Iltalehden teemanumeroon. Samalla otimme kuvia myös Kirstin tekeillä olevaan hedelmäkirjaan. Tällä viikolla olemme käyneet lopunkin kuvasadon läpi. Olemme liikkeellä hyvissä ajoin - kiittelemme siitä varmasti vielä itseämme kevään kiireissä.

Viikolla ilmestyi vuoden ensimmäinen Journalisti. Lehden ilme oli valoisampi ja sisältö myönteisempi kuin aikoihin. Hyvä niin, sillä eivät asiat pelkällä synkistelyllä parane.

Iltalukemisena jatkuu toimittaja ja tietokirjailija Maarit Tyrkön Tyttö ja nauhuri. Ajateltavaa tarjoaa sekin julkaisu.


Ei viestejä
(*) Vaaditut kentät
                                                                                                                                       Copyright Sari Toikkanen 2022